tirsdag 2. juli 2013

Fagervann Opp

No rest for the weary... I dag var det nytt løp, 2,6 km i Maridalalpenes motbakkekarusell. Timingen var selvfølgelig elendig så tett på helgens strabasiøse halvmaraton, men jeg var nå en gang påmeldt og jeg har veldig sans for arrangementet, så det var bare å legge bena høyt i to dager og håpe på det beste. Det beste ble det definitivt ikke. Bakkene begynner etter ca 200 meter og allerede i den første kneika var bena tømmerstokker og jeg måtte holde meg selv hardt i ørene for ikke å bryte. Etter hvert ble jeg liggende i en gruppe og fant motivasjon i at jeg ikke ble fraløpt. Gjennomløpingen av løypa for halvannen uke siden kom også godt med og vissheten om at den siste halve kilometeren var relativt snill var det berømte lyset i tunnelen. Ett par hundre meter før mål sto også SKIGO-jentene og heiet oss inn i gjørma. 

Så var det bare å legge bena høyt igjen!
 
Fagervann - løpsidyll
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar