torsdag 18. juli 2013

Øyakarusellen - Langøyene Rundt

I kveld ble det nokså impulsivt Langøyene Rundt. Med ferieavreise i morgen sto det ikke på planen, men så ble det heller en flott start på ferien og jeg kom meg endelig ut på fjorden. 

Det ble selvfølgelig også syre (skulle jeg ikke ha en pause fra det?), men det ble også seier og ikke minst mye moro på de kuperte stiene som utgjorde hoveddelen av løypa. På sånne dager betyr dårlige testresultater veldig lite, godfølelsen og opplevelsen desto mer. Og etterpå var det tid for bading og spekemat i godt selskap, ordentlig sommeridyll. Det var første løp i Øyakarusellen for meg, men det blir definitivt flere neste år. Så heldige vi er som har entusiastiske arrangører som lager så mye moro for oss! Mer om løpet her.



4 kommentarer:

  1. Bra det gav mersmak. Gratulerer med seier. Øykarusellen er genial.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, et unikt arrangement - jeg må planlegge ferien bedre neste år.

      Slett
  2. Gratulerer. Flott innsats i et krevende og fabelaktig løp.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i like måte og for initiativet. Glad jeg fikk det med meg.

      Slett