mandag 26. august 2013

Motivert!

Resultatet av en dag shopping. Det ble flere dager..
Jeg er endelig tilbake i normal trening igjen. Antibiotika og anithistaminer er ikke lenger en del av kostholdet og terskelintervaller er byttet ut med kjærkomne O2-drag. I jakten på gode ben har jeg skåret ned på konkurranseplanen og dropper PR-forsøket i Drammen halvmaraton til fordel for god barmarkstrening. Fortsatt står Oslo halvmaraton på planen, men det ryker nok også om ikke bena signaliserer PR-fart i god tid før det. Jeg kommer ikke til å felle tårer om det ryker, riktignok har jeg gullfisk-hukommelse, men akkurat de siste kilometerne i Oslo halvmaraton i fjor husker jeg godt. Nå er det flyt og opplevelser på programmet og etter hvert Sørkedalsløpet, SKIGO-testløp og ikke minst SKIGO treningssamling i Seiser Alm og Val Senales i oktober.
Si hei til mitt nye gadget.
Motivasjon har som kjent aldri vært noe problem, og enda mer inspirasjon er lett å hente i ny GPS-klokke, en haug med nye treningsklær fra NYC - og Kilian Jornet's Run or Die. Gi blanke i klokke og klær, men les boken.

Ha! Sjokolade. Living life with gusto.

 

1 kommentar: