fredag 2. august 2013

Isklar Norseman Xtreme

I morgen går Norseman av stabelen og vi skal ha en liten minisamling på Gaustablikk for å trene i Zombie Hill og heie på Team Isklar og de andre deltakerne. Vi var der i fjor også, og hadde en fantastisk morsom helg med mye løping opp og ned og opp og ned med våre kjære lagkamerater - med og uten ropert med sirener som vekket de fleste som eventuelt skulle være litt tom akkurat da. 
Dette står nok fortsatt i bakken, selv om våre venner har skiftet navn til Team Isklar.

Slik får Kristin gutta opp bakken.
Remi starter i år også. Håper han får med seg dette denne gangen.
Glad i bakker som jeg er håper jeg også på en god løpeøkt i Zombie Hill i ettermiddag og på rulleski i morgen tidlig, om bare benet mitt blir bra i tide. Jeg har gått på store doser smertestillende siden onsdag kveld for i det hele tatt å kunne stå på det. En eller annen rakker i Sellanrå-traseen har bitt meg på leggen og gjort den dobbelt så stor som den skal være. Nå ser det endelig ut til at hevelsen er på retur og jeg kan klare meg uten små ekle hvite piller igjen, så jeg krysser fingrene for full mobilitet i kveld.



Du kan følge Norseman på Team Isklar Elite´s Facebook side og nxtri.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar