fredag 18. januar 2013

Flytsonen avlyst

Jeg må innrømme at akkurat denne gangen så jeg ikke forkjølelsen komme. Tvert i mot var jeg full av overskudd etter god flyt og nok av hviledager og gledet meg vilt til Vestergyllen i helgen. Uansett, det er lite å gjøre med det nå annet enn å ta konsekvensen og sørge for å minimere skaden på sikt mest mulig, dvs Vestergyllen er avlyst for mitt vedkommende. Årets første store nedtur siden det er et av få seedingrenn som har bakker nok til at jeg kunne håpet på en hederlig pulje i Birken.

Etter fire dager uten trening håper jeg imidlertid på en aldri så liten skitur i morgen, og en lengre en på søndag, så kommer jeg kanskje ajour igjen før Marcialonga neste helg.

For de av dere som er så heldige og kan stille på start på søndag, smøretips her:  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar