torsdag 30. mai 2013

Bikiniklar!


I min lille treningsnerde verden betyr det ikke at jeg har gått ned ett par kilo, strammet opp rumpe, mage og lår, deffet, vokset og shavet og kjørt på med spray-tan (selv om noe av det kanskje tilfeldigvis stemmer). Nei, det betyr at jeg har nådd en tilstand hvor jeg kan pakke bikinien og ikke bare kan, men også må, ligge pal i solen ett par dager på Rivieraen mens en sliten kropp gradvis får bygge seg opp igjen uten å bli for rastløs (forhåpentligvis til glede for mitt reisefølge).




Siden forrige torsdag har jeg vært gjennom 1000m-intervaller sammen med Kristin, 2x10x45/15 intervaller og styrketrening med Martin, i3-intervaller i Wyller sammen med Karianne, styrketrening på Magnat, hurtighet og spensttrening med Marthe og resten av teamet, 5x5 i3 intervaller i motbakke på rulleski med Kim, Lorenzo og Marthe og til slutt, i dag, med ben som tømmerstokker, 4x4 min intervaller i Wyller. 



Særlig finalen i dag var en gedigen opptur. Til tross for at jeg såvidt klarte å reise meg fra pulten på jobb i dag, og mer haltet enn jogget bort til Wyller (takket være Marthes sjokk-trening på tirsdag) løsnet det mer og mer for hvert drag og på den siste intervallen, som til og med traff det bratteste henget i Wyller, følte jeg meg rett og slett litt rå. Jeg har kjent denne følelsen før på toppen av mye trening, og det betyr at man skal dra inn årene og ikke tro at man er supermann. Da passer det godt at flyet til Rivieraen går kl 8:55 i morgen tidlig. A bientôt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar