tirsdag 18. desember 2012

Team Skigo 2

Sesongens første Team 2-trening med ski på bena er unnagjort. I sentrum er det grått og isete, men på Skoglund i kveld var det helt fantastisk føre, tørr snø og rett under null grader. Av ren latskap testet jeg zero-skiene da jeg kom opp, og de ga godt feste mens jeg gikk en liten tur og ventet på resten av gjengen. Etter hvert ble det ganske håpløst og jeg hang mest på armene. Skigo´s røde HF hadde gjort økten mer komfortabel, men en god økt ble det likevel.
Team Skigo 2
United Bakeries Team 2 ble lagt ned med snøen, og et nytt lag etablert. Nå er vi Team Skigo 2 og får snart rase rundt i løypene i Therese Johaugs superdrakt fra åpningsrennene på Beitostølen. Enn så lenge koser vi oss i gult og sort! Treningene våre er fortsatt åpne for alle og treningsplanen ligger her. Heng på!

Etter kveldens 4x5min intervaller i slak motbakke ruslet Jill og jeg inn til Mikkelsbonn. Det er noe eget og magisk ved å være ute i marka i mørket på ski.


Mikkelsbonn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar