onsdag 19. september 2012

Ski prepp!

Det er lett å gå i spinn med en hel fridag på hendene når Oslo Halvmaraton på lørdag ikke akkurat krever en heldags i marka som oppladning. Heldigvis kom jeg på at Bull har kampanje på slip og prepp, så da bar det inn i skiskapet (les: klesskapet) for å finne noen gamle kompiser som trenger litt stell. Dermed kunne jeg fylle dagen med en liten ekskursjon til Bull, hvor jeg også fikk hjelp til å rette opp en vindskeiv rulleski. Alt skulle dermed være klappet og klart til sesongens første skitur som finner sted om nøyaktig tre uker. Da er vi midt i Team 2´s treningssamling i Italia og har forflyttet oss fra deilige barmarksdager i Seiser Alm til Val Senales og nydelige skiløyper på bre over 3000 moh. 

  
Enn så lenge får vi klare oss med rulleski, og det ble nok en fantastisk onsdag morgen i Maridalen. Høsten har kommet litt lenger, landslagsjentene går enda litt raskere enn forrige uke og jeg fikk selskap av både Marianne og Milsluker-Roar. Det minner meg om at det snart er Milsluker-samling igjen, dvs 29.11-1.12 på Skei. Anbefales!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar