søndag 16. september 2012

Monsterøkt i høstsol

Det var eksperimentet med en fridag i uken som inspirerte meg til å starte bloggen. Kanskje kan det inspirere andre til å utfordre rammene i egen hverdag samtidig som bloggingen stimulerer meg til å få mer ut av denne ekstra dagen og ikke ta den for gitt. Men med ski og trening på hjernen blir det lett fokus også når Mac´en dras frem - og det skjer jo litt mellom disse fridagene også. 

I går hadde Kristin og jeg avtalt å stake på rulleski fra Bogstad til Tryvann. Jeg er elendig til å stake og like elendig til å trene på det jeg er elendig på. Men alt er lettere når man er to, og det var ikke så tungt å stake opp disse bakkene som jeg hadde forventet. Faktisk var det ganske gøy og veldig sosialt og hyggelig siden vi hadde valgt å ta bakken i intervaller og dermed fikk god mulighet til jenteprat mellom dragene. Trening er den nye kaféen!


Kristin og jeg har blitt kjent på Team 2-treningene til Team United Bakeries. Kristin er en av de tøffeste jeg kjenner og en enorm inspirasjon. På mang en Team 2 trening har hun vært sist på intervallene, og i begynnelsen veldig langt bak. Men likevel kommer hun hver eneste gang og er den første til å melde seg på andre TUB-aktiviteter og så og si alt som finnes av konkurranser, kaster seg ut i triathlon og rulleskirenn uten redsel for å dumme seg ut, men med håp om å bidra til å senke terskelen for andre jenter til å delta. Sånt blir det fremgang av - og i går var aldri stavtakene hennes langt unna mine... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar