søndag 16. september 2012

Hold your horses!


Det er seks dager til Oslo Halvmaraton og på tide å justere treningen deretter. Det handler om å samle overskudd - uten at det kompromisses for mye med treningsgrunnlaget for vinteren som kommer. Et ørlite spenningsmoment ligger også i om kneet mitt blir klart for dyst. Det "virker" ca annenhver dag, og i så måte ligger jeg på skjema. 

I dag skulle kneet testes med halvannen time rolig løping. Hovedmålet for økten var å løpe så rolig som mulig. Etter mye trening med gutta og med GPS-klokke som viser km-tid må jeg innrømme at jeg har slurvet med gammel barnelærdom om at rolige økter aldri kan bli rolig nok. I dag klokket jeg inn på United Bakeries etter endt økt med snittpuls på 70 %. Bestått! http://connect.garmin.com/activity/223362691


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar