mandag 10. september 2012

En ekstra dag

Et innfall på vei hjem fra jobb i solen kombinert med en fleksibel arbeidsgiver og andre heldige faktorer, og vips, så er jeg den griseheldige innehaver av EN HEL DAG EKSTRA fri i uken i et raust halvår! Jeg kjenner vel ingen som er mindre i tidsklemma enn meg, så perler for svin, vil vel mange si, eller - er det for at du skal trene mer? Niks, jeg har tid nok til å trene, men så stas det skal bli å være ute mange timer midt på dagen midt i uka.
Det er rart med det, en lang sykkeltur i marka på onsdag er noe annet enn på søndag, og en svipptur til Tromsø for å gå på Tromsdalstinden er en morsom ekskursjon, eller kjøre til Skei og sykle Peer Gynt-veien og spise middag hos bestemor, stikke til København på dagstur. Men det jeg gleder meg aller mest til er skitur i dagslys i desember og at det er fredag på tirsdag og helg to ganger i uka. Eller som noen sa: du øker jo fridagene dine med 50 %. Hvilken herlig måte å se det på - redusere arbeidstiden med 20 % og få 50 %!
Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar