torsdag 28. februar 2013

Totalbelastning

Puh! Det er travle dager og jeg brenner inne med innlegg om Norges vakreste skirenn, som jeg var så heldig å få gå sist lørdag, om en superøkt på tirsdag, hvor jeg endelig fant nøkkelen til å forbedre stakingen min, om endrede seedingtabeller for Birken som i siste liten vippet meg ut av elitepulja igjen, og noen fornuftige ord om totalbelastning og hvordan totaloppussingsprosjekt kombinert med leilighetssalg og travel jobb setter seg i nakke og skuldre og må nøye vektes mot de treningsøktene jeg så gjerne vil gjennomføre. 

I en slik travel hverdag får jeg la bildene tale for seg selv... I morgen settes kursen mot Skramstadsætra og noen gode Birken-økter med noen enda bedre venninner!

Kaja er tilbake fra Singapore og klar for Jo Gjenderennet fra vakre Glittersjå Fjellgård til Gjendesheim

Team SKIGO tapetserer jentepallen i Jo Gjenderennet som Marit, Therese og Heidi i Val di Fiemme.

Kos i solen ved Furusjøen dagen derpå.

Kan det bli bedre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar