fredag 15. februar 2013

I mål!

På lørdag klarte jeg sesongens hovedmål, som er start i pulje KE2 (kvinner elite 2) i Birken. Det gikk meg helt hus forbi, men fordelen med å rope høyt om målene sine er jo at i alle fall andre følger med. I går kom nemlig oppdaterte seedingtabeller for Birkebeinerrennet og tiden min i Holmenkollmarsjen holdt med et snaut halvannet minutt. Dette fikk Karianne med seg og ble den gode budbringer! Det smakte ekstra godt akkurat nå. Som i fjor forsvant all luft ut av ballongen etter Holmenkollmarsjen i tillegg til at uken har vært tilbrakt på benker hos massør, kiropraktor og naprapat og med generell utmattelse. Nå kan jo selvfølgelig puljen glippe ved neste oppdatering, men krysser fingrene og håper dette holder til 16. mars.


På onsdag klarte jeg såvidt å karre meg opp i Holmenkollen for sesongens eneste OBIK-renn i fristil. Bestemte meg for å ta det som en morsom hardøkt og teste utfortriksene Ola var så snill å lære oss på mandag. I første offensive forsøk på "Ola-sving" gikk jeg på rumpa, men tok igjen det tapte ved å skrense mindre i ett par av de andre bakkene. Det ble 3. plass i klassen og 11. totalt av jentene Obik Skigo resultater. Skøyting er jo fortsatt ikke like komfortabelt som klassisk, så all grunn til å være fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar