fredag 29. april 2016

Jubelsesong & nye planer!


Sesongens siste skirenn er historie og for en sesong det ble! Riktignok startet den litt sent for min del, men i fire av fem renn overgikk jeg mine egne forventninger til gangs, og sesongens siste renn, som attpåtil var i skøyting, er blant de beste rennene jeg har gått noen gang. 


Fra starten på Skarverennet. Foto: Kim Ellertsen
Kyllingflokken i mål. Foto: Arne Olav Wagenius
Men like herlig som å den første skituren på senhøsten er den første løpeturen lettbent på sti, og nå er det ny årstid, andre muligheter, nye stier, gamle stier, nye turer. Her er litt av det som står på min agenda:


Langtur på sti fra døra (pliz, dear knees...!)
Topptur fra fjæra i Tysfjord
Halvbirken
Sella Ronda på sykkel
Motbakkeløp i Maridalen
Samle "topper" rundt hytta på Øyerfjellet
SKIGO-samling i Aurland
Jentesamling på hytta
Fjelløping på Senja
Stranda Fjord Trail Race
Seiser Alm
Stelvio-passet på sykkel og rulleski
Swiss Alpine Marathon
Ivar Formo´s Minneløp

Må bare bekjempe litt pollen først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar