mandag 24. august 2015

What´s next?

De siste par ukene før AXTRI begynte jeg allerede å glede meg til å trene normalt igjen, dvs mindre sykkel, enda mindre svømming, mer løping og enda mer rulleski, og om mindre enn 8 uker, sesongens første skisamling.


Men først må kroppen bygges opp igjen. Den første uken var jeg så trøtt og så sulten at aktiviteten begrenset seg selv. Etter en hel dag i bil på onsdag begynte det imidlertid å klø i kroppen og jeg har hatt daglige korte og rolige økter. Nå våkner jeg av meg selv før vekkeklokken, og det er et godt tegn på at kroppen begynner å finne seg selv igjen. Jeg skal likevel ta det rolig noen dager til. Akkurat nå gleder jeg meg mest til å trene igjen, men noen konkurranser og testløp skal jeg prøve å få med meg:

5. sept. Olaf Skoglunds Minneløp, 30 km
15. sept. SKIGO-testløp
20. sept. SKIGO-rullen
26. sept. Oslos Bratteste
10. okt. Ivar Formos Minneløp

Fra testløping av traseen til Ivar Formo´s Minneløp.

Vinterens hovedmål er blinket ut, og blir så kjedelig som klassikerne

13. feb. Holmenkollmarsjen, 54 km
19. mars Birkebeinerrennet

I tillegg skal jeg gå Haukelirennet og Skarverennet, og sikkert noen seedingrenn + muligens La Sgambeda, om noen vil være med på en førjulshelg i nydelige Livigno?

Og enda lenger frem? Ja, for nå har jeg hatt mer enn god nok tid til å planlegge. Neste sommer skal stå fjelløpenes tegn og jeg håper å få med meg cross-distansen under Mont Blanc Marathon og Swiss Alpine Marathon. Og kanskje AXTRI, om det ikke blir for tett på :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar