onsdag 19. mars 2014

Fredagsbirken

Onsdag kl 15: Bli med på Fredagsbirken, sier SKIGO-Christian. Hadde tenkt å gå, og skulle så gjerne, sier jeg, men jeg har nettopp hatt influensa... 
Onsdag kl 15:10: Jo, bli med, sier fysio-Arne Olav, som også skal gå, og stikker nåler til jeg vrir meg på benken.
Onsdag kl 16:19: Kristin, vi skulle ikke gått Fredagsbirken? (vingle-Linda) Nja, jo, tja, skal egentlig i bryllup, vet ikke om jeg får fri. Ok da, spør om fri i morgen og gir deg beskjed før kl 12 (ustoppelige-Kristin).
Onsdag kl 17:01: 


Torsdag kl 8:25: Kalde føtter? Spør Kristin, og vi blir enige om å legge det på is med mindre Birken-arrangøren er fleksible og lar oss melde oss på etter fristen. Jeg slår meg veldig til ro med at det ikke blir noe.
Torsdag kl 10:21: Vi kan melde deg på manuelt og så betaler du når du henter startnummer, sier Birken. Skal vi gå da??? (ustoppelige-Kristin). Jeg vingler - overlater til deg å bestemme for oss begge (vingle-Linda). Fillern... Jeg overlot den ballen til deg!!! Vi går da? (ustoppelige-Kristin).
Torsdag kl 12:01: Herregud! Dette er galskap!!!!
Torsdag kl 16:19:


Torsdag kl 21:37:


Fredag kl 01:45: Sove da?
Fredag kl 04:15: Skiaktiv er skråsikre på dekning. Jeg dekker klisteret med rød HF og søler kaffe utover hele benken.
Fredag kl 05:30: Første dostopp.
Fredag kl 06:15: Andre dostopp..
Fredag kl 06:30: Må han ligge under fartsgrensen??? (ustoppelige-Kristin)
Fredag kl 08:20: 


 Fredag kl 08:29:


Fredag kl 10:39:

Foto: Stein Arne Negård/kondis.no

See ya next year!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar